Hanımlar merhaba kızımda uzayan sarılık vardı özele gidiyoduk pahalı olduğu için çam ve şakura devlet hastanesinden randevu aldık bugün gittiğimizde doktor sarılığı geçmiş dedi ama çok güvenemedim test bile yapmadı daha önce bu hastanede çocuğunu muayene ettiren oldumu?