Arkadaşlar şimdi bebişimde içe basma var. Nuh beybi magazasına girmiştim bana dedi ki ‘ Vicco yarım ortopedik bir ayakkabı, bizim ayakkabılarımız tam ortopedik ’ dedi bende aşırı kararsız kaldım ama Nuh beybi marka aldım. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz veya bi bildiginiz varmı veya içe basmayı düzeltecek bi ayakkabı ve öneri istiyorum şimdiden tişikkir ediyorum ♥️♥️♥️