Si_se_ta_be Kızlar ya fotoğraftan da pek anlaşılır mı bilmiyorum ama kaç metre kare kaç cm eder bilen varsa yardımcı olursa sevinirim. Şimdi koridorum böyle kapı girişi sanırsam genişlik 1 metre uzunluk 2 metre aşağısı kaç bilmiyorum. Eşim toplamda 8 metre kare dedi ama sadece şu uzun kısmı 8 metre sadece. Metremde yok ölçeyim ve sizce kapı girişine uzun ince bir parça ve aşağıya 7 metrelik bir parça mı alayım yoksa şu aşağıya 3 metre 2 parça mı alayım. Bir isteğim daha olacak koridoru böyle uzun olanlar bana fotoğrafını atıp ve halısını nerden ne kadara aldığını söylerse sevinirim. Şimdiden teşekkürler 🥰https://resimyukle.link/i/4TSD8V https://resimyukle.link/i/4TSZsm https://resimyukle.link/i/4TSc2x
lanadelmiyav Si_se_ta_be kaç metre olduğunu falan kestirmedim ama, şöyle bir tavsiyem olabilir; ben olsam asla boydan boya halı kullanmazdım. Ortaya bir tane küçük atardım o kadar☺️
Si_se_ta_be lanadelmiyav Ya fotoğrafta belki çok görünmüyor ama koridor baya uzun küçük bir halı olsa yanlardan çok açıklık olur. Şu an serili olan 6 metre kare o bile küçük kalmış düşün yani bende 2 parça 3 metre alayım dedim yine boşluk olacak aralarda.
Si_se_ta_be Seyma-2436 Bende oval püsküllü olanlardan istiyorum. Boydan boya da bnde kötü olur diye düşünüyorum
Si_se_ta_be Tatlican Bende öyle birşey düşünüyorum. Ama metrekarelerini şuan bilmediğim için nasıl Alicam ona karar veremedim.
Si_se_ta_be Zeyno32 teşekkür ederim 🥰 Evet bir ince uzun kapı girişine 2 de aşağıya düşünüyorum ama kaç metre lazım bilemiyorum.
Kimyageranne1120 Si_se_ta_be benim koridorum da 6 metre boydan boya hiç şık durmuyor ben ortaya 4 metre halı atıyorum kenarları boş daha iyi
Si_se_ta_be Kimyageranne1120 Şu alt kısım 8 metre benimki bende 2 parça 3 metre oval püsküllü düşünüyorum. 6 metre oluyor yine araları boş kalacak.
lanadelmiyav Si_se_ta_be anladım. Ya ben çok halı sevmiyorum, kullanmıyorum da pek fazla. İşinize yarayacak fikirler gelir umarım☺️
Mom62636362 Si_se_ta_be Kışlık iki parça kalın alın kapı girişi için ve koridor için dediğiniz gibi. Yazlık olarak da tek uzun parça kilim daha uygun olur
Si_se_ta_be Mom62636362 Bu serili olan diğer evimin olduğu için buraya geniş geldi. Bunu yanlardan kestiricem bir parçası daha var onu da ikiye bölüp kapı girişine sericem kışlık zaten. Yazlık ta 3 parça lateks istiyorum işte.
Sinemmmmm Si_se_ta_be https://resimyukle.io/r/A0T9ezoMH8 https://resimyukle.io/r/67z6flHBJ8 benim koridorum da boyle 3 parca kullandim instgramdan halidehasindan siparis verdim 750 tuttu 3 tanesi
Sinemmmmm Si_se_ta_be kenarlardan 5 er cm aciklij birakip 2 parca yada 3 parca seklinde tam kapatmayan bi hali kullanabilirsin
Si_se_ta_be Sinemmmmm Bende tam kapatmayacak sekilde 3 parça ince uzun oval düşünüyorum ama kaç metre almam gerektiğini bilmiyorum.
Sdgcmn Benim koridorum 8 m en olarak da 1.50 ben yanlardan da boşluk kalacak şekilde 3 m / 1.20 cm ve 4 m/1.20 cm olacak şekilde kestirdim ikiye böldü ve kenarları da açık gayet güzel duruyo
Si_se_ta_be Sdgcmn Benimde giriş taminimce 1 metre genişlik 2 metre uzunluk. Orta kısımda 1.20 cm falandır büyük ihtimal de uzunluk olarak kaç cm almalıyım m