Arkadaşım benım kızımda idrar yolu enfeksiyonu vardı , ben ilk bezınde leke gördüğüm zaman direkmen doktora gittim ve cişini az az yapıyordu kokuyordu ve leke vardı hemen tahlil yapıldı ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı tabi bunun yanında susuzluktan ve yetersiz beslenmeden de kaynaklı olabiliyor o yüzden bir doktora danışman da fayda var.Benım arkadaşımda bezinde leke gördü ve doktora gitti doktor böbrek usg falan çekti çocuk kum döküyormuş o yüzden bu tarz şeyler için muhakkak doktor kontrolü şart. Şahsen biz idrar yolu enfeksiyonu çok sık yaşıyoruz 4,5,6. Aylarda geçmeyen enfeksiyon vardı geçse bile bir gafta sonra tekrarlıyordu ve hep bezindeki lekeden kokudan renginden anladım