Woody bu haberi öğlen okudum, öylesine üzüldüm ki çocuk bir arkadaşının daha aynı şekilde abisi ve öğretmenleri tarafından bu şekilde bir istismara ugradigini söylemiş. O aile de bahsi geçen sahislardan şikayetçi olmak istememiş ve soyisimlerini değiştirip il değiştirmişler diye yazıyordu. Bunu okumak daha da burktu içimi. Öyle üzülüyorum ki her bir çocuk için. Hiç bir şeyin hesabi sorulmuyor,cezası çekilmiyor