Kızlar ya 30 temmuzda işten ayrıldım işsizlik sigortası içinde ondan 4 5 gün sonra başvuru yaptım bugün önce maile geldi onaylanmıştır her ayın 5inde ödemeniz yatacaktır diye fakat 5 dakika sonra bir mail daha geldi 31 temmuzda iş almaya hazır olmadığınız için ödeneğiniz kesilmiştir diye ne oldu şimdi anlamadım maaş alabilecekmiyim alamayacakmıyım?