Hediye88 Bebegim 35 gunluk bugun 2. Kez tirnaklarini kesicektim tirnak etini kestim cok moralim bozuldu bir aģladi ki meme de sustu icim yaniuor
Aselinannesi0655 Hediye88 bende yaptım bi kaç kez baya da kanadı minik oldugu için önü keserken arkadan etininde almışız . Makas gibi olanlar var ya onlardan alcam
Mom0911 Hediye88 canım bende 2,3kez kesmiştim tırnak etini en son bundan aldım ve bir daha asla öyle şey yaşamadım bundan dene istersen