Annemde bel kayması ve fıtık var ama 3 farklı doktora götürdüm.3 ude bir kitle olduğunu söyledi 11.5 mm olmuş ne haplar iğneler kullandı fakat geçmiyor ağrısı hiçbir şekilde dinmiyor. Doktorlar amelyat olması gerektiğini söyledi. Ama riskleri de varmis anestezi verilirken kalkıp krizi riski sinirlere zarar verilmesi deride döküntü eğer deride döküntü olursa plastik cerrahi operasyonu da geçirmesi gerekecek 45 gün net kalkmaması gerektiğini söyledi. Annem gibi olup toparlanan varmı? Acaba bu kitlenin ne olduğunu bilmiyoruz. Eğer patalojide kötü birşey çıkarsa Allah korusun tekrar üreme riskide var ortada. gerçekten korkmalı miyim? Süreç nasıl işliyor acaba 2 çocuğum var kreşe göndereceğim birkaç ay bakicida tutmayı planlıyorum. beni bu süreçte ne gibi zorluklar bekliyor birde bu ameliyatı araştırma da mı yoksa üniversite hastanesinde olması konusunda karar veremedik Tşkler cevaplariniz için.