Uygarella Kızlar bebeğim 10 günlük tecrübeli değilim o yüzden soruyorum. Karnı vücuduna göre biraz daha şiş duruyor bu normal mi acaba?
VMS Uygarella gaz olabilir bir haftalık bebeğime çok gazlı demişlerdi. gaz masajı yapın dus aldırıp karnına sıcak ortu koyun hala inmezse baktırın
Zeyno32 Uygarella yeni doğanlarda şiş gibi oluyor canım bende sormuştum endişelenip,doktorum normal kasları henüz gelişmediği için orantısız ve şiş gibi duruyormuş.
mervegnr Benim kızımında doğduğundan beri karnı şiş. doktorumuz normal demişti, vucudu daha oturacak dedi. gaz sorunumuz var belki ondan mıdır bilemedim. 34+5 haftalik dogdu, 2 aylık olduk bu kontrolde tekrar sorucam bakim
Mervi-10 Uygarella kolik bebeklerin genelde karnı öyle olur kızımın karnıda öyleydi yani gazdan 2 buçuk ayında düzelmişti bizimde düzenli kullanırsan gaz damlalarını geçer yavrum ☺️🙏🙏
Mervi-10 Uygarella yavrum kızım 8 günlüktü gaz başladığında biz 8 günlükten beri kullandım kızım şuan 4 aylık arada hala veriyorum bizde karnı iÇin gitmiştik gazlı bebeklerin kolik bebeklerin karınları böle oval kurbağa karnı gibi olur demişti doktorunuz