21 gün önce doğum yaptım sadece bende oluyo sanıyodum ama internette okudum çoğu kişide oluyomuş. idrarımı yaparken sanki birisi orayı kıstırıyoda yapamıyorum gibi bi his var ama bu hisler 1-2 gündür biraz azaldı daha rahat yapıyorum. tuvaletimin geldiğini tuvalete girene kadar hissetmiyorum afedersiniz küçük büyük farketmiyo. yani tuvalete adım atmasam belki günlerce tuvalet ihtiyacımı karşılamam o derece. 3 gün arayla kabız olmaya başladım ilk olduğumda çok canım yandı ağlaya ağlaya yaptım. 2.yi oldum fazla rahatsızlık vermedi ama bugünde olduğumda çok acıdı. kenarları kızarmış bende bebeğime mustelanın yenidoğan losyonunu sürüyodum o losyondan kulak pamuğuyla deydirdim pişik olmuşum gibi yanıyo orası. ben bu kabızlıktan nasıl kurtulurum lütfen fikir verin komposto yapıp içiyorum her gün 1.5lt suda içiyorum ama gene olmaktan korkuyorum. 1 hafta öncesine kadar dikişlerim yüzünden oturamıyodum şimdide kabızlık🤷🏻♀️ uzun oldu ama önerebilceğiniz bişeyler varmı?