Benim oğlum da 8 ay 10 günlük gondol gibi sallanıyor bi ileri iki geri emekliyor 😂 koltuk kenarına tutunmuyor ama yüzüstünden falan oturur pozisyona geçiveriyor hızlıca hareketlendikçe gözüm korkmuyor değil 😂😂 emeklemeden yürürler belki ben akışına bıraktım herşey vaktiyle oluyor