Bebegim 2 ay 4 günlük doktor kontrolünde kilosu sınırda mama başla dedi aptamil başladım her emzirmeden sonra 30 ver sonra 40 cc ver dedi ama bebeğim 30 ccden yukari çıkmıyor yemiyor. Düzgün meme de emmiyor napicam bilmiyorum gerçekten çok üzülüyorum tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var 🙏