2 ay önce sezaryen doğum yaptım. Aşırı derece de halsizliğim var geçmiyor. Bazen daha iyi oluyorum ama genel olarak halsizim kendimi de çok yormuyorum ama sürekli yatmak istemekte bir süre sonra kötü oluyor. Kan değerlerim de iyi hatta kanım yüksek baya acaba sezaryen olduğu için mi oluyor bu durum