Sedonay doktora götürdüm 2 defa 2 farklı özele doktor gaz için damla verdi kakası için bişe demedi sağlıklı bi bebek deyip gönderdi 2. Si fitil vermek istemedi verdi kullandık bi defa kullanmadan önce bebek baya ağlıyor kızarıyor mama süt verince içiyor kakasını yapamadığı için içtiğini kusuyor yiyemiyor ıkınıyor çok ağlıyor ama yapamıyor fitil verince de iki avuç dolusu yaptı yani ben anlamıyorum doktora götürüyorum sağlıklı deyip bakıp öyle gönderiyor dolardaki insanlar zeytin yağı yok nanne mamayı değiş yani bu çocuk deneme tahtası değil ki doktor da bişe anlmyor yarın devlet hastanesine götüreceğim ama büyük ihtimal o da anlmycak gönderecek bu çocuk böyle mi kalıcak beslenemiyorda kakasını yapmadığı için fitil verince bi defa yapıyor o da dediğim gibi iki avuç dolusu sonra rahatlayıp mamasını yiyip uyuyor ne yapıcağımı şaşırdım valla