Benim kiziminda yarisi yapisik ve kimse ellettirmemi onermedi.kizim 8 aylik bu arada.1yasina kadar kendi acilabiliyormus bazen.doktor kendi acilmasi icin krem var fakat tuylenme yapabilir dedi bu yuzdende onermiyorum dedi.ondan dolayi o kremide kullanamadik.bekliyorum bakalim😔