Dmt-01 Gaziantepte geçen yıl doğum yaptığım yerden bahsettim muayene 15 tlydi😊 onun dışında orda daha polislere indirimli biri iki hastane vardı, birinde 50 tl öbürünü pek hatırlayamadım ama ona yakın bişeydi fiyatı… onlara bir iki defa gittim uzaktılar da 🙆♀️ şimdi tayinim başka ile çıktı henüz hastaneye hiç gitmediğim halde polsandan baktığımda iki tane polislere indirimli hastane görünüyo bulunduğum ilde🙆♀️