Linamommg Asel_sahra bende yaptım suan fırında beklıyorım bes altı saat duruyor alıyorum aktıve kulanıyorum sen ne maydan yapıyosun canım
Asel_sahra Linamommg hazir tava yogurdundan yaptm tuttu şükür:) dolaba attm sabah bakim insallah tas gbi olur 😋
sokomel günlük süt kaynatılmaz zaten pastörize. sadece mayalayacağınız sıcaklığa getirin. ben hep günlük sütten yaparım.