denizinveraninannesi Kızlar aranızda bir aylik bebeği olup hem emzik kullanan hemde emzirebilen var mı. Ben bunu yaptım simdi dr meme reddi yaşıyorum aranızda bu konuda başarılı olan var mı acaba.
Begonvillll denizinveraninannesi 2 aylıkken emzik tutturdum meme reddi yaşadık. Acaba vermeseydim daha uzun emermiydi diye düşünüyorum
Ohaezgi denizinveraninannesi ben🖐🏼😂hem emdi hem emzik kullanıyor ve ben doğduğu gün hastanede verdim emziği
Liv_0258 Benim bebeğim 1 ay 19 günlük emziriyorum aynı zaman da emzikte kullanıyorum şuan için meme reddi yaşamadım hiç
denizinveraninannesi Ohaezgi bende bir hafta sonra emzik verdim ama meme.reddi yasadim şimdi biraktik ama emzik istiyor sürekli aglamakli zorlaniyorum
denizinveraninannesi Ohaezgi ne güzel. Bendr emzik verdim ama şimdi meme reddi yasiyoruz bıraktık emzigi memeye dönmeye başladı bu seferde emzik için agliyo sürekli uyumuyo