Mhlkoyku 2 ay 18 günlük bebeğim hiç ytmak istemiyor. Sürekli kalkmaya çalışır gibi dizlerini ve kafasını kaldırıyor. Sizde durumlar nedir.?
seydaac Mhlkoyku benim kızım da öyle çok hareketli maşallah ☺️ kolik devam ediyor ama etkisini baya azalttı umutla üç ay sonunda bitecek diye bekliyoruz ama buna da şükür tabi sağlığımız yerinde ☺️
Hasret Alyask sadece anne sütü alıyo bi ara 2 günde bir yapardı şimdi günde 2 kez yapıyo düzeldi şükür senin bebeğin de nasıl
Ilkgozagrim Benimde bebegim hep emmek istiyo uyuyor yerine koyuyorm uyanıyor elleri hep ağzında doymuyor mu acaba çok üzülüyorum.ya 😔😔
Mhlkoyku Ilkgozagrim kuzum gündüzleri benimkide öyle uykusu çok hafif oluyo gündüzleri. Yanakları hep tükürük😂😂 utanmasa bileğine kadar sokcak😂
Mhlkoyku [bilinmeyen] aynen her sabah bi saat yatakta resmen gülüşüyoz konuşuyoz😂 iyi ki yapmışım diyom😂
Alyask Hasret benım bebegım de 1 kez yapardı sımdı 2 kez yapmaya başladı acaba sütüm yaramıyor mu dıyodum ama normal galıba
Hasret Alyask büyüdükleri için sanırım burdan okumuştum sanırım sütün yetip yetmeyeceğini idrar sıklığından da anlaşılırmış