Turkan35 Bugün 2. Ay aşımızı olduk ama bebeğim aşırı huysuz sürekli ağlıyor ve emmiyor ne yaptıysam durduramıyorum ve emdiremiyorum böyle bir durum yaşayan var mı doktora gitmemize gerek var mı sizce
Oykuaygun Turkan35 kolu ağrıyordur kuzum benim. Oğlum da o gün çok ağlamıştı calpol vermiştim o şekilde biraz olsun uyudu
Mucize-1 Turkan35 biz 2.aşımızı 1 hafta önce olduk çocuğum 3 4 gün iştahsız dı ne düzgün emdi ne de uyudu 3 4 gün çok yoruldum bunaldım ama geçti
Yasemin38 Turkan35 calpol ver canım aşının ağrısındandır.6 saatte 1 verebilirisin şurup doktorumuz söylemişti. 3 günde banyo yapmayacak bilgin olsun
MevaninMelegi Turkan35 geçmiş olsun aşıların etkisi biraz fazla ağrı ve ateş yapabilir 1 çay kaşığı calpol verin 6 saatte bir o çok rahatlatır emmiyosada sağıp verin şuruptan sonra uyur zaten uykusunda emzirmeye çalışın tekrar geçmiş olsun