Arkadaşlar kızımın göbek bağı geniş kaldığı için mikrop direk içine yerleşiyor ve göbek bağı etrafı sürekli pişik gibi kızarık durumda temizleme ve kremleme yağıyorum her seferinde ama henüz iyileşmiş değil üç aydır öyle ne yapabilirim kısırlıktık geçmesi için egzama tarzında bir kızarıklık