Kızlar pazartesi doğum yaptım. Bugün fark ettim ki sol koltuk altımda beze oluşmuş şişmiş ama baya belli ele geliyor hatta dışarı dan gözle görülür şekilde belli oluyor . Yarın genel cerrahiye gideceğim baktıracagim. Bebeğim zaten kuvezde bir de bu çıktı başıma .
Gün geçmiyor ki dertsiz bir günüm olsun .
Emzirme döneminde bu şekilde birşey yaşadınız mı acaba . Bende mi anormallik var 🥴