Sanyamm bazen tam ayağını oturtmuyorlar teste, sonuç yanlış çıkıyor bazı değerler yüksek çıkıyor , o sebepten yeniliyorlar ,bizde de istemişlerdi ,gidince söylüyorlar hangi değerin yüksek olduğunu, sarılık olduğu için de veya enfeksiyon antibiyotik kullandığı zaman da değerler farklı çıkar merak etmeyin🤲