ElifMiray17 Merhaba canım anneler 🌸 kızımın saçları çok seyrek hatta hiç yok gibi saçlarını kazıtırsam daha gür çıkabileceğini duydum tecrübeli anneler yardımcı olabılır mi işe yarar mı yoksa kendi haline mi bırakmalıyım
Minakanne ElifMiray17 Oğlum 1 yaşında hala kazitmadim kazitmayida düşünmüyorum sadece gözüne giren kısımları kestircem
mustafayamaninannesi ElifMiray17 bi arkadaşım kaç kere kazıttı oğlumun saçını ama onun çıkmamıştı kazıttım çoğaldı diyen annelerde var ama
Derinn97 ElifMiray17 bence çoğqlır ya kendi vücut temizliğinzde bile jilet kullanımca sık olmuomu🙈 ama biraz büyüsün dayanamaz kaşınır falan
tubasd Ay26 ElifMiray17 ben yeni dogdugunda sunnet olan sac kazitip sacin agirliginca gumus yada altin gramından sadaka vermek istemistim ama cok küçük oldugu icin korkmustum 4 5 aylikti yanlis hatırlamıyorsam 1 kere 0 vurduk yine kasitamadik korktugum kadar degilmis keske ozaman kazitsaydim hem sünneti yerine getirmis olurdum diye hayiflandim. gerci tahmini olarak yine sadakasini vermiştik ama olsun. korkulacak bi durum yok yani
ElifMiray17 Derinn97 evet haklısınız kazıtacak olsam şimdi yapmam heralde baya cesareti gerektirir benim açımdan 🤩
tubasd ElifMiray17 buyudugunde anliyorlar ozaman daha zor oluyor yapacaksaniz kucukken yapin suan havalat muait kışın soguk oluyor sapka tutmaz kafasında 1 kerr kaziyin hafif uzayinca tekrsr kazıyın
ElifMiray17 tubasd ben bu sünnetimizi sonradan öğrendim bilseydim 7. Günde hemen keserdim hayrını dağıtırdım
nurelem ElifMiray17 sacın genetik olduğunu düşünüyorum ve anne etkeni biraz fazla gibi. Eşimşn sacı aşırı sık ve çok benim sacın ise ince telli uzun ama çok sık değil. Çocuğumun sacı ise seyrek kazıtmaya kıyamıyorum😇 ama benimde aklımda sacınız seyrek mi acaba
Eylulmelis ElifMiray17 kızım şuan 1 yaşındz 7 aylıkken kazıttık.bizim üst kısımları uzun yanlarında az saç vardı.kazıtıktan sonra saçları gür çıktı ve hepsi eşit bi şekilde çıktı.
Asyaipek ElifMiray17 çoğalmıyor be kuzum sadece kabak kafadan kirpi gibi saçlar çıkmaya başlayınca çok çıkmış zannediyoruz.ablam kazıttı oğlunu çocugun saçları gene aynı boşu boşuna dazlak gezdi oğlan 😂
Gizem_ar Ben kazıttım 3 bucuk aylııktı 2 ay olcak eskisi daha çoktu sanki gür çıktığı söylenemez ayrıca eşitte çıkmadı heryeri😂