Gediz-01 Kızlar bebeğim 3 aylık. Sezeryan olduğu için ilk doğduğunda yenidoğan mama aldık sütüm gelince mamayı kestik.. bende bazen doktora yada çarşıya gittiğimde annem o yenidoğan mamayı 3 aylık bebeğime verebilir mi onu kullanabilir miyiz yani ??