Kubracbb Bebeğim 2 gündür atesleniyordu, bende bugün pozitif olduğumu öğrendim. Sürekli bebeğimin ateşi inip çıkıyor. Bu süreci atlatanlar oldu mu? Bebeğim 9 aylık
mom6554 Kubracbb Benim bebeğim 45 günlükken olmuştu şuan 6 aylık. Çok şükür o kadar küçük olmasına rağmen hastanede yatmadı. Bol bol emzirin sütte antikor olduğu için yavrum beni emince ateşi düşüyordu sonra tekrar çıkıyordu.
MinnakAsel Kubracbb ben ve kızımda pozitifiz malesef mutasyonlu ilk 4 gün çok zordu kızımın ateşi 40 buluyordu iki kere acile götürdük ateş düşürücü igne vurdulrr 40 bulunca ateşi sonra ben dönüşümlü ateş düşürücü verdim bol duş aldırdım ateşi çok yükselince fitil koydum poposundan öyle öyle öyle atlattık