Kızlar baştan beri mama meme gidiyoruz yavaş yavaş ek gıdaya geçtim ama bu ara çok iştahsız beni emiyor ama sütüm doyurmaz onu eminim sütüm çok az mama yemiyor em gıda istemiyor napcam ya aç aç durıyo diye içim gidiyor sizin bebklerinz de oldu mu böyle nasıl atlattınz