Damla93 cok cok güzel bir karar almışsınız ❤️ Süreç cok zorlu ve uzun maalesef ama yola girdikten sonra aşılamayacak hiçbir şey yok. Eşinizi ve sizi mülakatlara alıyorlar, siciliniz, maaşınız, evinizin durumu, psikolojik durumunuz hersey inceleniyor. Bazı kitaplar veriyorlar eğitim için ve bunlardan sizi sınava tabi tutuyorlar. Bazı şartları kabul etmeniz gerekiyor, mesela çocuğa evlatlık olduğunu söylemeniz gibi. Çocuğunuz erkekse eğer, erkek bebek annesi olabiliyorsunuz. Yasal süreç biraz uzun ve bu süre içinde evinize denetimlere geliyorlar. Evlatlık aldığınız çocuğu da düzenli olarak onların yönlendirdiği doktorlara ve pedagoga muayeneye götürüyorsunuz. Aklıma gelenler bunlar şimdilik ❤️