Alya_7 Kızım bugün sağlık ocağında 2.ay alışını oldu (karma aşı) emzirdim gazını aldım uyudu yatırdım derken bi anda fışkırarak kustu ve sarımsı ağır kokulu sizce nedendir başına gelen var mı gözlemliyorum bir daha olursa doktora götüreceğim.
lalelikiz Alya_7 benim basima geldi sakin endiselenme takip et 1-2 gun boyunca ardarda olursa ozmaan doktora goturursun . Daha cok kucuk oldugu icin gazi oldgunda da basincli oluyor biraz kusmasi bazen
PamirVefa Bn emzirdikten sonra fışkırarak süt çıkarıyor bnde anlamadım ama kusma değil sütü olduğu gibi fışkırıyor korkuyoruz