Taze_annecik çıkmaya başladığımızda 1 haftalıktı. Şimdi her yere gidiyoruz bebemle kuaföre bile yanımda götürüyorum 2 aylık. Nasıl alışırsan öyle gidersin, böyle korkarsan bi bakmışsın 1 yıldır evdesin çıkamamışsın. Sen ne kadar rahat olursan beben de o kadar rahat olur emin ol. Termos al termos çantalardan al sağdığın sütünü yanında taşı, ben emzirme örtüsüyle her yerde emziriyorum