Prensesss_annesiii Arkadaşlar bime gelicek olan Abdullah efendi közde pişirme teknolojili kahve makinesi nasil acaba
Ysg0 Prensesss_annesiii ben de ikili olanından var (kaynanam BİM’den alıp bize satmıştı 😂😂) közde pişirme özelliği yok ama ben beğeniyorum, güzel yapıyor.