Ebruseyda Bı kaç kişiden duydum devamlı uyumak isterdi uyanınca aşırı hırçın di mutsuzdu falan diye varmı öyle yasayan
Kubralya1 Ebruseyda valla benimki ağzını burnunu kasıyor esniyor yatırmaya çalışınca huysuzlaniyor ağlıyor ne yapmak istediğini hala anlamadim eskiden gunduz uykumuz yoktu ama gece iyiydi artık oda yok
Tugceege35 Ebruseyda canım valla biz 4. Ay atağı geçiremedik o bize geçirdi düşman başına meme reddi uyku reddi huzursuzluk devam eden gaz derken cinnet boyutuna çok geldimde döndüm 😂😂
BBmom Ebruseyda biizmki birkaç gündür öyle ya uyanıyo ama mutsuz 1 saat zor oyalıyorum mızıldanıyor yatırıyorum ağlıyor 10 dk ya uykuya dalıyor
FmBetull Sürekli uyuyor diyemem ama uykuyu genel anlamda mı çok seviyor bilmiyorum benim kızımda fazla uyuyor 4.ay atağında şuan ve evet uykusunu alamadığında çok huysuz mızmız oluyor.
Ebruseyda Kubralya1 Zamanları mi kaçırıyosunuz acaba benimki uyandıktan bı saat taş çatlasa bı buçuk saat sonra uykusu geliyor eğer ki aman aman uyuyamazsa çığlık kıyamet. Anlamadım valla neden böyle
Kubralya1 Ebruseyda ya bilemiyorum olabilir ama öyle yapınca yatırmaya çalışıyorum yatmiyor e biraz daha sıkıştırsı diyiyorum bu sefer de dalmada çabalıyoruz ne yapicam bilmiyorum
Nurella______ Ebruseyda bizde de aynı sorun var sanki biri etini koparıyor böyle bi ağlama şekli yok 😂
Ebruseyda Tugceege35 devam eden gaz ve meme reddi bizde de var aglarken asla emmiyor 😑 sakinken vermeye çalışıyorum
Tugceege35 Ebruseyda aynen öyle canım ağlarken asla emmiyordu el alemin bebeği memede sakinler uyur benimki görünce fıttırıyordu gaz için dünya kadar damla kullandım hastanelik olduk çok kötüydü o kadar pahalı gaz damlalarındansa bize metsil yaradı çok şükür 4. Ayla beraber gaz sorunumuzda bitti
Ebruseyda Tugceege35 bı 14 gün kaldı bizimde dört ayın bitmesine. Daha sonra uyku saatlerini duzenleyim diyorum umarım yapabilirim.
Tugceege35 Ebruseyda benim bebiş geceleri düzenli bi şekilde uyuyo ama şu an 8 aylık olduk etrafı keşfetmeye herşey dikkatini çekmeye başladı yürüteciyle bizi bırakıp başka odalara gitmesi başladı çok uykusu gelse dahi direniyor gündüzleri umarım halledersiniz ☺️