2 yaş 1 aylik kızım var yaklaşık 2 3 haftadır aşırı agrasif herşeye agliyor istedigi olmadığı zaman kollarının üstüne yada tehlikeli olacak şekilde kendini yere atıyor. Dışardan birisi aģlma sesini duysa bu evde bu çocuga iskence ediyolar galiba der. Sakin kalmaya calisiyorum . Ama yok oda bir süre .. kendine zarar verecek davranislar sergiliyor çünkü. Ayrica siddete de meyilleniyor karnima tekmeler yuzumu yolmaya calismalar . Kizimi taniyamaz oldum inanin Napsam bilmiyorum artık tavsiyelrrinize ve fikirlerinize ihtiyacim var.. bu arada kaynanalarla birlik yasadgm icin benm yapma dedgm seyler hep cocuk aglmasin biz kiyamayiz dediler simarttilar da simarttilar. Simdi bana diyorlar cocugu sen disiplin vercen.. aşırı sinirim bozukk.. zamaninda cocugu bu hale getrmeselerdi belkide boyle olmuycakti😒