Asell2608 vallahi bana kazsnlı zor geliyor. Ayrıca çok elimi yaktı o yoğun buhar 🤩 güçlü ütü olsun derseniz philips azur tavsiye ederim. Kullananlar çok memnun. Ben de 9 yıldır philips in başka modelini kullanıyorum çok memnunum. Ütüm bozulsa azur alırım.