Bebeğim sarılikken çok sık kalkar emzirir,uyanmasa bile zorla uyandirirdim. Sarılığı geçti 1.5 aylık oldu bazen hiç uyumuyor devamlı memede , bazende masallah cok uyuyor 2 saatte , 4 saate bi uyaniyor uyandirmiyorum. Ayrıca doğduğundan beri hiç bi zaman 15 dk birini 15 dj diğerini emmedi 7,8 dk emip bırakıyor . Ilk ay kilo alımı cok iiydi . 4 saat sizce uzun bi suremi