Pamukdeniz 35 aylık oglum. Daha yeni yeni rahatladi.Hala daha çogu yapisik geziyoruz.Kardesin olsun mu diye sorunca anne ya yanaklarinı ellerse diyor bana.Yani hamileyseniz buna yapacak bir sey yok zatn.Ama degilseniz bence biraz daha geçmeli diye dusunuyorum.
Bakacak gücüm olsaydı 2 yaşındayken falan düşunürdum aslında ben ama Dogum yaptigim zamanlari hatirliyorum ve ek olarak oğlum da olacak dusuncesi bile beni duşunduruyor.