Kızlar ben ilk doğum yaptığım hastanede doktor bebeğime devit 3 vermişti bugün 3 ay kontrolümüz vardı doktoru değiştirdik başka doktora gidiyoruz 2 aydır devam edelim mi ona diye sordum pedia d kullanın içeriği daha temiz dedi ama araştırınca ondada kötü yorumlar var hep sadece oceana içeriği temiz yazmışlar prokpektusundede öyle yazıyor kullanan var mı nasıl kullanıyorsunuz doktora sormadan ona başlasam olur mu acaba çünkü bana göre doktorlar hep anlaşmalı olduğu ilaçları öneriyorlar