Melek200121 AYaklaşık 5 dakika önce kayınvalidemle telefonda konuştuk. Onlar Kastamonu da yaşıyorlar. Yani sel orada da var 😔 dün akşam bir aile (kayınvalidemin tanıdıkları) 4 kişi (2 çocuk, karı koca) ziyarete gidiyorlarmış. Farklı memleketten geliyorlarmış. Tam Kastamonu Küreye gelince sele yakalanmışlar. Bilememişler sel felaketi olacağınızı Sel arabayı almış sağa dola vura vura götürmüş. Bir adam arabanın oraya doğru hızlı hızlı giderek içlerinden yalnızca birini (3 yaşındaki çocuk) kurtarabilmiş. Araba aileyi de almış kayıplara karışmış. Umarım yaşıyorlardır 😔😔 Görevliler çocuğu yurda vermiş. Ailesinden birilerine ulaşmaya çalışmışlar halası gelip yurttan çocuğu almış, dün akşam olmuş bu olay. Ve ben oturdum ağlıyorum şuan 😢