15 aylık oğlum sürekli dışarı çıkmak istiyor. Uyanır uyanmaz arabalarına koşan çocuk, şimdi huysuz uyanıyor ve dışarı çıkmak istediğini belirtiyor sürekli. 4-5 gündür başladı bu durum. Gece uykudan uyanıp dışarı çıkmak için ağlıyor ateşe düşmüş gibi. Çıkartmasan ağlıyor, çıkartsan alışkanlık yapıyor iyiden iyiye. Diş çıkarma evresinde şu ara ama o mu etkili yoksa başka bir durum mu var bilemiyorum. Yorulmuş durumdayım. Dışarıda ne yürüyor, ne arabasına biniyor. Sadece kucağımda duruyor. Başına gelen var mı? Çözüm bulabilen bu duruma?