BBBuse 3 aylık bebeğim var, 2. Ayından beri boyun ve kas gelişimi için her gün yüzüstü yatırmayi deniyorum fakat çok agliyor hic istemiyor, alistirabilenler nasıl bir yol izlediniz ?
Morfrenk BBBuse çok normal biraz ağlar tabi az az yüzüstü koyun ama sık sık koyun çok ağlamasına izin vermeden. 5.aydan sonra bir şeyleri tutup emip yaladığında bir tık daha fazla durur😂
YoldasYilmaz BBBuse o aylarda oyle oluyorlar zamanla daha fazla duruyorlar. Kas gelişimi için yuz üstü uyutmayida deneyebilirsiniz. Gece korkarım diyorsanız gündüz gözünüzün önündeykende yüzüstü uyutabilirsiniz
BBBuse denizzzz95 denedim ama fayda etmedi kucaktayken ya da sırtüstü yatarken başını kaldırmayı hep deniyor ama yüzüstü iken başını gömüp koyduğum yeri emmeye calisiyor