Kızlar ben normalde adanalıyım. Evlenince niğdeye gitmiştim şimdi 2,5 aylık bebeğimle geldim içerisi ne yaparsam yapim 26 derece gece bile 25 oluyor🤮 bir üşüyorum bir terliyorum bebeği hasta etcem diye korkuyorum. Ne yapıyorsunuz siz sürekli terleyen bebeğe🤦🏻♀️ Üstünü incelttim ama yetmiyor galiba ben bile bir üşüyüp bir terliyorum