Merhaba kendi bagajlarınızı verirken görevliye birde çocuk arabanız olduğunu söylüyorsunuz onlar size kocaman büyük kalın şeffaf bir poşet veriyorlar, uçağa giriş yapacağınız yere kadar arabayı götürüp orada katlayıp poşete koyuyorsunuz ve bırakıyorsunuz, dönüşte alıyorsunuz. En son bebek yolcu için bagaj hakkı 10 kg idi. (Ama bunu önceden araştırın) Dilerseniz arabayı yanınıza almak istemezseniz aşağıya bagaj bölümüne de verebilirsiniz. İyi yolculuklar.