Kızlar bugün bebeğimi 2ci ay aşısına götürdüm neyse o sıra kilo boya falanda baktılar. Boyu 60cm kilosuda 5945gr oğlumun. Neyse işte bize gelen giden herkes diyor bu çocuk büyümemiş sanki niye böyle zayıf falan diyorlar halbuki bebeğimin eti sert yani öyle yumuşak ve salınık değil öyle oluncada sanırım kilosunuda göstermiyor. Çok şükür sağlıklıyızda. Bu hastalık döneminde herşeyden öönce hatta tek şey sağlık bence benim için önemli yani boyu kilosu az olsa hiç takmam. Ama şimdi boyu ve kilosu normal olunca bide bu insanlar böyle konuşunca sinirime gidiyor. Yani allah aşkınıza kilosu boyu normal değilmi yoksa Ben mi bilmiyorum? İlk doğduğunda 51cm di ve şişler inincede 5.gün 3700gr gelmişti tartıda. Ay bıktım ya daha 3 gün önce biri geldi kuxağına aldı baktı ve yanındakine dedi öyle tombik değil zayıf kalmış sanki🤦🏻♀️😪 sevme kardeşim ozaman çocuğumu halla halla