Mucizemsin21 Kızlar bugün çok şükür 14 günlük olduk 7 günlükken sarılımız 14 dü 11 günlükken 8.22 ye düşmüş başkada çağırmadı doktor bidaha ne zaman bakılır bide bu risk ne zaman kalkar kaç aylık olana kadar 2 saatte bi beslenmeli
Gediz-01 Mucizemsin21 ben 30 gün boyunca iki saatte bir emzirdim sonra doktor bu saatten sonra yükselmez artık 3 saate bir besle dedi
MayneymisAltintop 12 gün sonra zararlı etkisi olmaz dedi doktorumuz bize. Ama yinede kırkınız çıkana kadar 2 saatte bir besleyin. Biz 2 ay beslemiştik uzamış sarılık olduğu için
Mucizemsin21 MayneymisAltintop anladım canım ya mama yiyor emmiyor sütümde yok yine de olanını emziriyorum ama basıyor çığlığı gelmeyince kaç cc mama vercemi şaştım 30 içiyor normalde ama doymuyor gibi 60 ı kusuyor 14 günlük bebeğe ne kadar verilir acaba
Asyammm59 Mucizemsin21 Dr bana doyduğu kadar var demişti. 30 60 cc ye bağlı kalma diye de devamını getirmişti. Sağlık ocağındaki ebe de emerse 30 emmezse 60 veriyorum dediğimde genişletmişsin mideyi dedi. Ama okuyorum da 60 verende var yani bebeğine. Çocuk doymuyosa illa 30 vermenin Bi mantığı yok bence
Pamukhanim Mucizemsin21 sen fazla yap mamayi doyunca birakir yada fazlasini kusar ac kalmasin yavrum ssriliyi uzar bixim cok uzun durfu 40 gunu gecmisti
Mucizemsin21 Asyammm59 doydunu anlamıyorum ki bazen yiyor uyuyor bazen arkasına istiyor aranıyor sonra fazla geliyor kusuyor tutturamadım bi 😏
Asyammm59 Mucizemsin21 bende anlamıyordum. Birde ilk annelik olunca cahillik had safhada🙂 elini midesine koy eğer bi şişlik Bi sertlik hissedersen anlaki doymuş. Bende anlamıyordum bu şekil öğrettiler bana
Pamukhanim Mucizemsin21 yaa doydugunumu anlamiyo gazimi oluyo acaba. Mutlaka gazini al bebisin doyurduktan sonrada bi sure dik tut kuzuyu