Betyayaz1 Merhaba hanımlar, sleepy bezi kullanıp her kaka 💩 da yanlardan veya belden taşma sorunu yaşayan var mı yoksa benim bezi bağlamamda mı sıkıntı var?
Morfrenk Betyayaz1 belden taşardı hep, kıvamı biraz cıvık olunca kakanın ek gıdaya kadar her bezde taşma sorunu yaşadık şahsen. Katılaşınca düzeldi, bide şimdi külot bez kullanıyoruz
Betyayaz1 Aslında kg aralığına göre bez numarası seçiyorum bi tık büyük olsun diye + plus lı olanı tercih ediyorum.