Doğum yapalı 9 gün oldu. 8 cm açıklıkla son anda bebeğin çıkmamasından dolayı sezeryan oldum. Yorucu bir süreçti. Bana göre sezeryan çok zor. Dikişler beni çok zorluyor. Oturup kalkmak,bebeğimi emzirmek işkence gibi geliyor. Gece bebeğim ağladığında yattığım yerden kalkmak ölüm gibi. Bugün bebeğimi emzirmek için almaya çalışırken yanlışlıkla kolunu incittim. İçim parçalandı. Ne zaman iyileşeceğim anneler? Yarım insan gibiyim. Sırf bu sezeryan dikişleri yüzünden depresyona girmek üzereyim. Oturup hüngür hüngür ağlıyorum.