merhaba arkadaşlar
bebeğim 1.5 yaşında bazen çok güzel yiyen bazen de hiç bişey yemek istemeyen bir bebeğim var.meyve hiç yemiyor mesela bende karpuzu falan blender yapıp suyunu posasini öyle yediriyorum😕 muzu çok severdi ama şimdi ağzına sürmüyor ara ara deniyorum ama hiç bir şekilde yemiyor. mercimek çorbasını severdi şimdi onu yemiyor. ekmekten uzak tutmaya çalışıyorum ama tarhana çorbasıni şuan sevdiği için mecbur içine doğrayıp yediriyorum . yayla çorbasını seviyor başka şeyler den maalwsef vitamin almıyor Dr kontrolümüz vardı fazla kg almaisti Dr çorba gibi şeyler de gecistirmeyin dedi ama nerde diğer yemekler den yemek yemiyor ki 😕çok üzülüyorum bu duruma eline zaten hiç bişey alıp yiyen bir durum olmadı şu zamana kadar ben ne kadar ugrassam da tersi oluyor severek yerse ben ne kadar mutlu olursam sanki hissedidyoru beni bırakıyor yemeği 😕 geçici bir dönem.mi bilmiyorum ama gerçekten çok üzülüyorum kıymayı severdi şimdi ağzından atıyor sizde de böyle durumlar oluyor mu