Hmin hemde nasıl 🤦♀️ ben o dönem yatarak emzirdim hep sadece gece uykudayken kucağımda duruyodu onun dışında uyanıkken asla emmezdi sadece sabırlı olun ve sakin kalın siz ne kadar sakin olursanız bebeğinizde o kadar çabuk sakinleşiyo hiç düzelmicek gibi geliyo ama inanın geçiyo