agacsizkoala E_idil_kus dur oğlum, yapma oğlum , sus artık gurban olduğum … Genelde bu şekilde sesleniyorum 😁
2lokummannesiii E_idil_kus Lokumum balım aşkım bitanem canımın içi her şeyim pamuk prensim hayatımın anlamı kaymağım gibi gibi 😂😂 daha da çooookkk var❣️💙
Sultiii Oğlum evladım ❤️bir yazı okumuştum kimlik oluşumu için evlatlarına sevgilim aşkım paşam gibi kavramlar kullanmayın onların gerçek kimliğinin evlat olduğunu hissetmeli için dye yazıyordu 🤷♂️
alinaannee Sultiii aynen doğrun diyorsun ben çok kitap okudum bebek çocuk gelişimi psikolojisi ile ilgili yazıyor du bebeğe aşkım sevgilim denmez asla dudaktan da öpülmez 🌸 ama dayanamıyorum aşkım aşkuşum aşkilotam diyorum inşallah demem ama çok tatlı şapşik❤️❤️❤️
Necla61 Evladimmmm diye bastırarak söylüyorum ve bu eşimle aramızda acayip komik biseye dönüştü gülüyoruz surekli😁 Paşam diuordum ama.simdi patam patam diye severken kelimeyi o şekilde yaptım sevimli sevimli ve bize özel olmuş oldu😍 Farklı olarak bunlar var yani gerisi aşkım bebegim yavrum ömrüm uzar gider vallah ❤
Zeynep97 E_idil_kus anneçiiii diye bebeklikten beri böyle niye böyle söylüyorum bilmiyorum ama onundan hoşuna gidiyor 🤣
Gunes_kiz E_idil_kus oğluşum, aşkım, birtanem, anasının kuzusu, bidenecük oğlum ☺️☺️ diye sesleniyorum oğlum da annem anneemm diye bağırıyor insanın Bi hoşuna gidiyor ki 🥰🥰
Mommysharkdoodoodoodoo Sınır yok her şeyi söylüyorum 😁 oğlum bana daha güzel sesleniyor anneciiim çilekli sütüm bitanemm hayatım diyor bazen de çok sevdiği oyuncaklarını sayıyor kamyonumm traktörümm itfaiyeemm diye 😁