Ceren255 Hazalim bizde 5 20 günlüğüz popoyu yukarı kaldırıyo ama daha çok erken olduğunu biliyorum tabi 🥰 insan merak ediyo işte 😊
Hazalim Ceren255 bizimkide öyle başladı önce popo yukarı sonra kendini ileri olarak çekme şuan bizimki dizlerin üstüne kalkıyor ama aynı anda ellerin üstünde duramiyor onuda basarabilse emekliycek yavrucak😀
mom073 Ceren255 8 aylıkken emekledi şuan 8 ay 22 günlük yuvarlanıyor emeklemeyi bıraktı😂😂 o daha kolay geliyor😂 sıfır çaba
Ceren255 mom073 🤣🤣🤣 kolayına gelmiş demekki 😊 benimkisi 1 hafta oldu daha yeni döndü tahminimce 9 aya uzar bizimkisi 😊😊
deletedmom1106 Ceren255 annem size çektiyse yürür direk dio bakalım bende an be an izliyom inşallah ilk anı kaçırmam 😂
pembeninkurku Ceren255 sağol teyzesi 🥰 3,5 aylıkken döndü 4. Ayda tamamen dönüyordu sonra süründü 5 ay 20 günlük falandı emekledi 6,5 aylıkken tutunup kalktı şimdi 7 ay 8 günlük kalktığı zaman yan yan yürüyor🤦♀️😂😂 ve ben uyusun diye dört gözle bekliyorum 😂😂
Cedd Benim 3 çocuğumda emeklemeden yürüdü. 3. Çocuğum popo üstü gidiyordu o da bir emekleme türüymüş gerçi
Nefes1490 Ceren255 ay bizde aynıyız valla bende çok hevesliyim ne zaman emeklicek diye merak icindeym 5 ay 10 gün oldu bakalm hayrlsi
Sakinee Ceren255 5aylıkkrn sürünmeye başladı bir ay içinde çözdü olayı emekledi pıtır pıtır şimdi 7aylık oluyoruz tutunup kalkıyor bir iki adım atıyor yengeç gibi